Beste Prijs Garantie
 — 
Als u een kortingscode heeft, kunt u deze hier invullen

Welke maatregelen treft Golden Tulip Keyser m.b.t. het coronavirus

In de huidige situatie hebben wij een aantal maatregelen getroffen om de veiligheid van iedereen zo goed mogelijk te waarborgen.

Algemeen

  • Wij vragen onze gasten om hun reservering te annuleren wanneer ze: hoesten en/of niezen; keelpijn en/of longontsteking hebben; benauwd, verkouden zijn of koorts hebben. 
  • Gelieve 1,5 meter afstand tot elkaar te bewaren binnen het hotel
  • We willen u vragen om zo min mogelijk contant af te rekenen.
  • De receptiebalie en liftknoppen worden regelmatig gedesinfecteerd.
  • Onze fitnessruimte zal voorlopig gesloten blijven
  • Op meerdere plekken in het hotel kunt u desinfectiemiddel vinden.
  • Onze toiletten zullen vaker en extra grondig gereinigd worden.
  • Wij vragen onze gasten bij binnenkomst om hun handen te desinfecteren.

Overnachten:

  • Om het aantal contactmomenten zo laag mogelijk te houden vragen wij u de reservering van te voren te betalen. Hiervoor ontvangt u van ons een betaallink. Het is ook mogelijk om het geld naar ons rekeningnummer over te maken. Vergeet in dit geval niet het reserveringsnummer in de beschrijving te noteren.
  • Gasten hoeven bij ons geen registratieformulier meer in te vullen. Wij zullen ze vragen om ons het identiteitsbewijs te laten zien.
  • Wanneer gasten geen extra's op de kamerrekening zetten kunnen ze snel uitchecken door de sleutel in de daarvoor bestemde dropbox te deponeren.
  • Gebruikte sleutelpasjes worden door ons gedesinfecteerd voordat ze voor andere gasten gebruikt worden.
  • Bij een verblijf van meerdere nachten wordt de kamer niet tussentijds gereinigd. Dit om onderling contact zoveel mogelijk te beperken. U wordt automatisch aangemeld voor ons groene klompjes systeem. (U ontvangt een gratis drankje in onze hotelbar bij het overslaan van de stay-over service indien u een groen klompje aan de deur hangt)

Restaurant

  • Vanaf 1 juni is het weer mogelijk voor alle gasten om in ons hotel te dineren. Reserveren in ons restaurant is verplicht en alleen huishoudens of reserveringen van 2 personen hoeven geen afstand te bewaren. Op het terras is reserveren niet verplicht, maar gelden dezelfde afstandsregels. Het is verplicht om te zitten op het terras.
  • De tafels worden regelmatig gedesinfecteerd.
  • Wanneer er meer dan 15 tafels op dezelfde dag willen dineren of ontbijten zullen wij werken met tijdsloten die gereserveerd kunnen worden.

Vergaderen

  • Organisatoren van de meeting ontvangen van ons 2 dagen van te voren een email met de zaalnaam en lunchtijden. Hierbij wordt hen verzocht dit te delen met de deelnemers en docenten zodat deze bij binnenkomst gelijk door kunnen lopen naar de betreffende zaal.
  • We zullen de zaal van te voren openen zodat er geen keycard gehaald hoeft te worden.
  • Door middel van grondstickers zijn looproutes aangegeven.
  • Koffiemachines zullen 1,5 meter uit elkaar staan met grondmarkeringen om de benodigde afstand te kunnen garanderen.
  • Koffie, thee en fris "to go" worden aangeboden en dienen in de zaal genuttigd te worden.
  • Er zal geen water op de tafels geplaatst worden. U kunt petflessen water vinden in de koeling van de coffeelounge.
  • In de zaal is desinfectiemiddel aanwezig.
  • De lunch wordt geserveerd in lunchpakketten die op de afgesproken tijd naar de zaal gebracht worden. De lunch dient ook in de zaal genuttigd te worden. Verder geldt dit ook voor de eventuele "energy break".

Mochten er na het lezen van deze informatie nog vragen zijn neem dan direct contact met ons op.     Voor actuele vragen en antwoorden over het virus kijk op de site van het:
RIVM