Beste Prijs Garantie
 — 
Als u een kortingscode heeft, kunt u deze hier invullen


Welke maatregelen treft Golden Tulip Keyser m.b.t. het coronavirus


In de huidige situatie hebben wij een aantal maatregelen getroffen om de veiligheid van iedereen zo goed mogelijk te waarborgen.

Algemeen

  • Wij vragen onze gasten om hun reservering te annuleren wanneer ze: hoesten en/of niezen; keelpijn en/of longontsteking hebben; benauwd, verkouden zijn of koorts hebben. 
  • Gelieve 1,5 meter afstand tot elkaar te bewaren binnen het hotel
  • We willen u vragen om zo min mogelijk contant af te rekenen.
  • De receptiebalie en liftknoppen worden regelmatig gedesinfecteerd.
  • Op meerdere plekken in het hotel kunt u desinfectiemiddel vinden.
  • Onze toiletten zullen vaker en extra grondig gereinigd worden.
  • Wij vragen onze gasten bij binnenkomst om hun handen te desinfecteren.
  • Alle medewerkers dragen een mondkapje

Overnachten

  • Om het aantal contactmomenten zo laag mogelijk te houden vragen wij u de reservering van te voren te betalen.
  • Gasten hoeven bij ons geen registratieformulier meer in te vullen. Wij zullen ze vragen om ons het identiteitsbewijs te laten zien.
  • Wanneer gasten geen extra's op de kamerrekening zetten kunnen ze snel uitchecken door de sleutel in de daarvoor bestemde dropbox te deponeren.
  • Gebruikte sleutelpasjes worden door ons gedesinfecteerd voordat ze voor andere gasten gebruikt worden.
  • Bij een verblijf van meerdere nachten wordt de kamer niet tussentijds schoongemaakt (stay over service). Dit om onderling contact zoveel mogelijk te beperken. U wordt automatisch aangemeld voor ons groene klompjes systeem. (U ontvangt een gratis drankje in onze hotelbar bij het overslaan van de stay-over service indien u een groen klompje aan de deur hangt).
  • Het is mogelijk voor hotel gasten om ontbijt en diner af te halen bij het take away punt. Wij vragen u dit wel op voorhand te bestellen. Zo weet onze chef wat hij kan verwachten en zal de uitgifte zo soepel en veilig mogelijk plaatsvinden.
  • De tafels worden regelmatig gedesinfecteerd.
  • Wij werken met tijdslots voor het ontbijt en het diner.

Vergaderen

  • De receptie geeft een gedesinfecteerde sleutelkaart voor de vergaderruimte mee of zal de zaal vast open zetten voor aanvang van de bijeenkomst.
  • Koffiemachines zullen 1,5 meter uit elkaar staan
  • Koffie, thee en fris "to go" worden aangeboden en dienen in de zaal genuttigd te worden.
  • In de zaal is desinfectiemiddel aanwezig.

Restaurant

  • Het is helaas enkel toegestaan om eten en drinken af te halen bij het take away point. Dit dient vervolgens op de kamer genuttigd te worden.
  • Tot 20.00 uur mag er alcohol verkocht worden.


Mochten er na het lezen van deze informatie nog vragen zijn neem dan direct contact met ons op. Voor actuele vragen en antwoorden over het virus kijk op de site van het:

RIVM